Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser og datapolitik for køb og afhentning af ekstra affald samt bigbags til asbestplader

Aftale om køb af kode til ekstra sæk med restaffald
Aftale om køb af afhentning af sæk med restaffald i Viborg Kommune/Revas forsyningsområde er først bindende for dig (herefter køber), når Revas (herefter sælger) har registreret betalingen.
Aftalen er kun gældende for borgere og ejendomme i Revas forsyningsområde (Viborg Kommune).
Disse handelsbetingelser er i øvrigt underlagt dansk rets almindelige regler.

Aftale om køb af sæk til afhentning af tagplader
Aftale om køb af bigbags til afhentning af asbesttagplader i Revas forsyningsområde er først bindende for dig (herefter køber), når Revas (herefter sælger) har registreret betalingen.
Aftalen er kun gældende for borgere og ejendomme i Revas forsyningsområder (Viborg Kommune).
Disse handelsbetingelser er i øvrigt underlagt dansk rets almindelige regler.

Betaling
Betaling kan foretages med Dankort eller Mobile pay.
Betalingen hæves på konto ved accept af købet.
Efter betaling modtager køber en e-mail med information om tidspunkt for købet, samt relevant information om, hvordan produktet anvendes.
Gyldighed og fortrydelsesret
Det er ingen fortrydelsesret for købet. Dog kan ubrugte bigbags returneres og refunderes. Kontakt Revas for yderligere information. 

Praktiske oplysninger
Efter betalingen er gennemført, modtager køber en e-mail med bekræftelse på købet og en kode, som skal sættes på sækken.
Ekstra sæk til affald:
Købet registreres i vores kundedatabase, og renovatøren oplyses elektronisk om at der er betalt for afhentning af ekstra affald, samt hvor mange ekstra sække der er betalt for.
Afhentningerne registreres af renovatøren i takt med at disse anvendes.
Ved ekstra affaldssæk SKAL der anvendes klare plastsække. Sækken skal være håndterbar for én person og sækken må højst veje 20 kg.
Restaffaldet i sækken skal være forsvarligt emballeret, fri for spidse genstande og være placeret ved det ordinære afhentningssted.
Bigbags til tagplader:
Købet registreres i vores kundedatabase, og bigbagen kan afhentes på en af genbrugsstationerne i Viborg Kommune i den bemandede åbningstid.

Afhentning af fyldte bigbags bestilles i vores selvbetjeningssystem på:
Private: Asbest for private
Erhverv: Asbest for erhverv
 
Afhentningen foretages af 3. part på vegne af Revas.
For at bigbagen kan afhentes skal den være forsvarligt lukket, samt placeret så den kan afhentes med lastbil med kran.

Dine data
Når du køber en kode, registrerer vi følgende oplysninger ved hver transaktion:

Webshop:
- Mobilnummer
- Beløb
- Tidspunkt for transaktion
- Ordrenummer
- E-mail
- Navn (hvis udfyldt)
- Antal købte koder
- Beløb.

App:
- Mobilnummer
- Tidspunkt for transaktion
- Ordrenummer
- Email
- Navn
- Beløb


Desuden registreres brugerens Dankort-oplysninger af QuickPay i forbindelse med betalingen. Data skal være tilgængelige af hensyn til evt. behov for kundeservice og refundering.

Data registreres af disse årsager:

  • For at kunne gennemføre transaktionen og trække beløbet fra brugerens konto
  • For at kunne sende bekræftelse og instruktion om brugen tilbage til brugerens e-mail eller telefon
  • For at kunne foretage kontrol af transaktionen i forbindelse med afhentning af sækken


Efter at købet er gennemført kan brugeren ikke bede om at data slettes så længe der er behov for support og statistik. Af hensyn til Bogføringslovningen skal transaktionsoplysninger desuden bevares min. fem år.
Efter 90 dage fra transaktionstidspunktet gælder følgende:

  • Information om afsendelse og tidspunkt forbliver uændret og tilgængeligt i forhold til statistisk og support
  • Indholdet i beskeder "hashes"
  • Afsender-ID slettes
  • Mobilnummer får slettet fire cifre.


Reklamation

Alle reklamationer vedrørende købsprocessen bedes rettet til sælger:

Revas
Kirkebækvej 136
8800 Viborg
Tlf. 86 61 39 55
revas@viborg.dk